بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم Hoş geldin, .
Son Ziyaretiniz: Çarş. Ara. 31, 1969
Mesaj Sayınız: 0


    Baş Ağrısı ve Migren İçin Dua

    muhammed
    muhammed
    Gizli-Ilimler Yöneticisi
    Gizli-Ilimler Yöneticisi


    Mesaj Sayısı : 219
    Yaş : 34
    Nerden : Almanya
    Memleket : Adana
    Kayıt tarihi : 14/01/11

    Baş Ağrısı ve Migren İçin Dua Empty Baş Ağrısı ve Migren İçin Dua

    Mesaj tarafından muhammed Paz Ocak 16, 2011 3:19 am

    Baş Ağrısı ve Migren İçin Dua
    er rahim ayetleri - baş ağrısına okunacak ayetler - migren ağrısı için dua



    bir kagıt üzerine 21 defa er rahim ismi şerifi yazılır ve hastanın basında bir müddet bekletilir Allahın izni ile.

    Er-Rahman hikmetin gerektirdiği tarzda a'yânın kabiliyetlerine göre varlığı ve kemali her şeye yayan demektir.

    Er-Rahim ise kendisine vacib kıldığı şekilde özel manevi kemali
    kullarından itaat ve ibadet edenlere verendir. Nitekim sahih bir duada
    şöyle denilmiştir:

    “Ey dünyanın Rahmanı ey ahiretin Rahim'i!”

    Binaenaleyh er-Rahman muhtaç olanlara er-Rahim ise iftihar ehline özgüdür.

    Allah'ın rahmeti iki kısma ayrılmıştır: Bunlardan birisi vâcip rahmet ve diğeri ise imtinani rahmettir.
    Buna göre imtinân rahmeti er-Rahman mertebesinden bir feyizdir bu rahmet
    ile zuhur eden şeyler zuhur etmiştir; yaratıkların korunması ve
    bulundukları hal üzere rızıkları da rahmete bağlıdır.
    Ayrıca bu rahmet sayesinde şakilerin varacakları yer de ahirette rahmet olacaktır.

    Hakkın rahmanlığının umumiliği ve rahimliğinin şümulünün neticesi
    Nefes-i Rahmani'nin var olanların mertebelerinin şahıslarının zatlarında
    ve taayyün etmiş mümkünlerin fertlerine sirayet etmesidir. Bu bağlamda
    zuhur eden şeylerde genel anlamda sureti itibariyle rahmetle çelişen
    gazab elem gibi şeyler zuhur ederse bu keşif ve tahkik bilgisiyle varlık
    cihetinden rahmetin ta kendisidir.

    Çünkü gazabı yaratıp onu yokluktan varlığa çıkartması Hakkın gazaba
    rahmetinden kaynaklanır. Bunun yanı sıra Hakkın kendisi gibi önce veya
    daha sonra gazab etmediği bir mertebede gazabı izale etmesi de Hakkın
    kullarına rahmetinden kaynaklanır.

    Böylelikle her şeyi içerdiği için her şeyi kapsayan imtinani rahmetin
    saltanatı umumi olmuştur. Bu rahmet er-Rahman isminin saltanatının
    mahallidir.

    Bu rahmetin umumiliğinin neticesi olarak Hakkın şakilere yönelik ihsanı
    da artmıştır. Her ne kadar onların varış yerleri “şakilik” diyarı olsa
    bile rahmetin her şeye yayılmasının eserlerinin kendilerinde hallerine
    yaraşır tarzda sabitleşmiş olması nedeniyle onlar da azabdan tat
    alacaklardır. Çünkü ihsanın zuhuru sadece asilerde ve suçlularda büyük
    olabilir; bu noktada muhsinler bahsin dışındadırlar.

    Rahmetin bu umumiliği nedeniyle Hak günahkar olmalarına rağmen bütün
    kullarını kendisine izafe etmiştir. Bu bağlamda Allah ü Teâlâ şöyle
    buyurmuştur: “ De ki: Ey kendilerine zulmeden kullarım! Allah'ın
    rahmetinden ümit kesmeyiniz. ” (Zümer 53)

      Forum Saati Perş. Mayıs 09, 2024 9:27 am